نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج کار تعمیرات، نصب و گارانتی انواع لوازم خانگی شارپ را انجام می دهند اما نمایندگی فروش شارپ در کرج وظیفه فروش را دارد که توسط نمایندگی تهران پوشش داده می شود. آدرس و تلفن فروشگاه شارپ به شرح زیر است.

شارپ را اغلب افراد قدیمی به خوبی می شناسند و می دانند که این برند ژاپنی است و از بهترین برندهای ژاپن و دنیا محسوب می شود. شارپ تولیدکننده انواع لوازم اداری مانند ماشین حساب، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر و انواع دستگاه کپی است. البته شارپ در زمینه ساعت، مبایل و بسیاری از کالاهای الکترونیکی نیز فعال است که در ایران وجود ندارد.

تلفن نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی دو دسته است. یکی نمایندگی خدمات پس از فروش است. بعنی زمانی که خرید محصولات شارپ انجام شد و نیاز به نصب و فعال شدن گارانتی بود باید با آنها تماس گرفته شود تا مراحل نصب و گارانتی انجام گیرد. فروشگاه شارپ در تهران وجود دارد و در کرج وجود ندارد. از طرفی خریداران کرجی برای خرید محصولات شارپ باید با نمایندگی شارپ تهران تماس بگیریند. تلفن خدمات پس از فروش کرج عبارتند از:

021-54671

021-33500153

گارانتی اصلی محصولات شارپ

محصولات شارپ دارای 2 سال گارانتی و 5 سال پشتیبانی بعد از فروش است اما جدیدا مشاهده شده که برخی با سوء استفاده از نام گارانتی آکام سرویس محصولات را با گارانتی 12 ماهه می فروشند و مردم هم با دیدین نام آکام سرویس اعتماد کرده و خرید می کنند. قیمت محصولات شارپ با گارانتی 12 ماهه آکام نیز خیلی ارزانتر از گارانتی 18 ماهه اصلی شارپ است به همین جهت بیش از 90 درصد خریداران ترغیب به خرید می شوند. نمایندگی شارپ در کرج کالای اصلی شارپ را به شما خواهند داد. شاید قیمت کالای اصلی کمی گران باشد اما برای اینکه دچار مشکلاتی که در زیر عنوان می کنیم نشوید از نمایندگی شارپ در کرج بخرید.

خدمات پس از فروش شارپ

خدمات پس از فروش شارپ

متاسفانه در ایران به دلیل بی قانونی و عدم رعایت کپی رایت و قاچاق علنی کالاهای لوازم خانگی باعث شده تا ضرر اصلی به خریداران برسد. مشتری در ابتدای خرید خیلی خوشحال است که با قیمت خیلی ارزان خریده است اما بعد از 2 تا 3 ماهه دستگاه از کار افتاده و نیاز به تعمیر دارد. در این زمان با این موارد جوابها مواجه می شوند.

  • به خاطر نوسان برقی دستگاه خراب شده و شامل گارانتی نمی شود و داخل کارت گارانتی نوشته ایم.
  • موتور شامل گارانتی نمی شود.
  • برد دستگاه شامل گارانتی نیست.
  • دیجیتال شامل گارانتی نیست.

همه این موارد در کارت گارانتی لحاظ شده و مقصر شرکت گارانتی دهنده نیست اما کسی آن را نمی خواند و هنگامی که دستگاه خراب شد تازه به فکر خواندن کارت گارانتی می شوند اما کار از کار گذشته است. تازه این در حالی است که شرکتهای فوق باز باشند و بسته نشده باشند چون 99 درصد این دسته از گارانتی ها بعد از 3 ماه بسته می شوند. یعنی کالای آنها که تمام شد شرکت خدماتی نیز بسته می شود. متاسفانه مشتریان برای توجیه خود می گویند که گارانتی در ایران معنا ندارد و هنگامی که با مشکل روبرو شدند و پول خود را از دست رفته دیدند دنبال شرکت اصلی می گردند تا بلکه بتوانند تقصیر را گردن شرکت انداخته و به پول خود برسند اما زهی خیال باطل. در این حالت تازه باید به دلیل خرید کالای قاچاق نیز جریمه شوید. اینها مواردی است که هر روز با آن روبرو هستیم پس مراقب کلاه بردارها باشید.

ارتباط با ما

 

5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید