خدمات پس از فروش شارپ

خدمات پس از فروش شارپ مشمول کالاهای با گارانتی شارپ است که مدت آن 24 ماه بوده و تا 5 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش شامل آن می شود.

  • خدمات پس از فروش شارپ توسط شرکت آکام سرویس انجام می گیرد که از شرکتهای حرفه ای در زمینه خدمات پس از فروش می باشد.
  • خدمات پس از فروش هر محصولی کارشناس مربوط به خود را دارد که برای نصب باید با آنها هماهنگ شد.
  • کارت گارانتی دستگاه باید تا پایان ضمانت حفظ گردد.
  • بعد از تحویل کالا باید با شرکت خدماتی تماس حاصل شده تا با تنظیم زمان نصب، محصول گارانتی گردد.
  • در صورت خرابی و مشکلاتی از این دست در ارتباط با لوازم صوتی و تصویری باید به تایید کارشناس مربوطه برسد. در گارانتی لوازم تصویری شارپ، پنل جزو گارانتی نمی باشد و هر اتفاقی برای پنل تلویزیون های شارپ بیافتد شرکت مسئولیتی بایت تعمیر یا تعویض رایگان ندارد.
  • گارانتی لوازم خانگی مربوط به قوری نمی باشد. خریدار باید هنگام خرید محصولات شارپ هنگام تحویل کالا دقیقا محصول را بررسی کرده تا قوری و شکستگی نداشته باشد چون در غیر اینصورت شرکت هیچ گونه مسئولیتی ندارد و برای تعمیر آن باید هزینه پرداخت کند.

شماره تماس خدمات پس از فروش

021-54671

021-33500153